Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Liroy jako spin doktor w kampanii teaserowej (wideo)

Kto stoi za akcją teaserową, w której raper Liroy wciela się w rolę spin doktora i doradza polskim politykom, ma się wyjaśnić w tym tygodniu.

Kilka dni temu w Natemat.pl pojawiła się reklama natywna: sponsorowany wywiad z Dickiem Dobrowolskim, na którego ucharakteryzowany został Piotr Marzec znany jako Liroy. Dobrowolski to postać wykreowana na potrzeby kampanii reklamowej. Przedstawia siebie jako specjalistę od marketingu politycznego, który urodził się w Polsce i dorastał w Stanach Zjednoczonych. Wrócił, bo polska polityka potrzebuje dobrego spin doktora. Na stronie dickdobrowolski.com możemy zobaczyć filmiki, w których Dobrowolski promuje nietypowe usługi. Przekonuje, że "nauczy mówić tak, żeby inni wierzyli w każde słowo", pomoże osiągnąć "media success, nawet jeśli masz totalnie pusty łeb". Informuje polityków, że pomoże w zdobyciu źródła finansowego kampanii i przy tworzeniu hasła "które porwie wyborców, a jednocześnie będzie na tyle ogólne, że nikt nie będzie z tego rozliczał w przyszłości". Dobrowolski ma już także swój kanał na YouTube, fan page na Facebooku i jest na Twitterze. Twittuje do premiera Tuska, prosząc o kontakt, by mógł przedstawić mu swoją ofertę. Wymienia również innych polskich polityków i negatywnie ocenia ich działania.
Szymon Sikorski, szef agencji Publicon, która stoi za tą akcją teaserową, nie zdradza jej szczegółów. Informuje tylko, że działania będą miały swój finał w tym tygodniu. 

(DR, 24.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.