Liroy jako spin doktor w kampanii teaserowej (wideo)

Kto stoi za akcją teaserową, w której raper Liroy wciela się w rolę spin doktora i doradza polskim politykom, ma się wyjaśnić w tym tygodniu.
Kilka dni temu w Natemat.pl pojawiła się reklama natywna: sponsorowany wywiad z Dickiem Dobrowolskim, na którego ucharakteryzowany został Piotr Marzec znany jako Liroy. Dobrowolski to postać wykreowana na potrzeby kampanii reklamowej. Przedstawia siebie jako specjalistę od marketingu politycznego, który urodził się w Polsce i dorastał w Stanach Zjednoczonych. Wrócił, bo polska polityka potrzebuje dobrego spin doktora. Na stronie dickdobrowolski.com możemy zobaczyć filmiki, w których Dobrowolski promuje nietypowe usługi. Przekonuje, że "nauczy mówić tak, żeby inni wierzyli w każde słowo", pomoże osiągnąć "media success, nawet jeśli masz totalnie pusty łeb". Informuje polityków, że pomoże w zdobyciu źródła finansowego kampanii i przy tworzeniu hasła "które porwie wyborców, a jednocześnie będzie na tyle ogólne, że nikt nie będzie z tego rozliczał w przyszłości". Dobrowolski ma już także swój kanał na YouTube, fan page na Facebooku i jest na Twitterze. Twittuje do premiera Tuska, prosząc o kontakt, by mógł przedstawić mu swoją ofertę. Wymienia również innych polskich polityków i negatywnie ocenia ich działania.
Szymon Sikorski, szef agencji Publicon, która stoi za tą akcją teaserową, nie zdradza jej szczegółów. Informuje tylko, że działania będą miały swój finał w tym tygodniu.
(DR, 24.03.2014)
