Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tanieją spoty przy Megahicie Polsatu - 30 sekund kosztuje 70,1 tys. zł

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najdroższą pozycją w cenniku stacji – podobnie jak w kwietniu ub.r. - jest show „Tylko muzyka”.

30-sekundowy spot przy emitowanym w niedziele o 20 muzycznym programie rozrywkowym kosztuje maksymalnie 71,8 tys. zł (bez rabatu). To o 13 proc. mniej, niż rok temu. Nieznacznie spadła też cena reklam przy pasmie filmowym Megahit, gdzie za spot trzeba obecnie zapłacić do 70,1 tys. zł – czyli 2 proc. mniej, niż w ub.r.

(RUT, 21.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.