Muszynianka jest sprzedawana w nowej butelce

Studio Projektowe Ikar zaprojektowało nową komunikację wizualną Muszynianki (fot. materiały prasowe)
Woda Muszynianka (Muszynianka Spółdzielnia Pracy) wprowadziła nową identyfikację wizualną: zmodyfikowała logo, etykietę i butelkę.
Celem wprowadzonych zmian było odświeżenie wizerunku marki, zaakcentowanie jej jakości, nadanie elegancji i podkreślenie górskiego rodowodu wody. Nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu.
Przeprojektowana została też butelka. Jest teraz bardziej smukła, a w górnej jej części został umieszczony relief gór, co ma zwiększyć rozpoznawalność produktu.
Woda reklamowana jest już m.in. w telewizji i prasie branżowej.
Za nową identyfikację wizualną odpowiada Studio Projektowe Ikar.
(DR, 21.03.2014)
