Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy wybrał agencje do kompleksowej obsługi reklamowej

FCB Warsaw, Fat Baby i 2012 Agency wygrały trwający od kilku miesięcy przetarg reklamowy Totalizatora Sportowego.

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi Totalizatora Sportowego i jego marki Lotto. Wybrane w postępowaniu agencje nie będą miały przydzielonych konkretnych zadań, będą je realizować w miarę swoich możliwości i potrzeb Totalizatora.
W ostatnim etapie przetargu brały jeszcze udział agencje TBWA i Ambasada Brand Communications. W postępowaniu nie uczestniczyła agencja Brain, która do tej pory pracowała dla Totalizatora.

(AMS, 20.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.