Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hochland przygotowuje kampanię serów

Na początek kwietnia br. firma Hochland Polska zaplanowała początek kampanii reklamowej serów Hochland Brie i Camembert.

W ramach kampanii pojawią się w telewizji cztery wersje spotu. Kampania telewizyjna zacznie się 7 kwietnia i potrwa do połowy maja br. Obejmie największe stacje telewizyjne i kanały tematyczne. Uzupełnieniem działań w telewizji będą reklamy w prasie, Internecie oraz działania w punktach sprzedaży - materiały POS (coblery, shelfstoppery) i promocje konsumenckie.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajęły się ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.
Nowe sery pleśniowe marki Hochland dostępne są na rynku od stycznia br. 

(BG, 19.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.