Każdy może mieć swoje 45 sekund w konkursie Papaya Young Directors
Papaya Young Directors to inicjatywa domu produkcyjnego Papaya Films. W konkursie na 45-sekundowy film reklamowy mogą wziąć udział studenci i absolwenci szkół wyższych.
Uczestnicy konkursu przygotują scenariusz reklamy dotyczącej jednego z sześciu produktów/usług sponsorów konkursu. Są nimi: Volkswagen, Play, Fundacja Synapsis, Kompania Piwowarska (marka Lech), MediRaty oraz USP Zdrowie (marka Apap). Autorzy wybranych 18 najciekawszych scenariuszy będą je realizować przy finansowym wsparciu Papaya Films i wsparciu merytorycznym znanych w branży reklamowej reżyserów, operatorów, dyrektorów kreatywnych i producentów - m.in. Pawła Edelmana, Kasi Adamik, Maćka Waligóry, Jana Holoubka.
O tym, który ze zrealizowanych filmów będzie warty nagrody głównej wynoszącej 20 tys. zł, zadecyduje jury konkursu w składzie: Katarzyna Sośnierz (dyrektor kreatywna), Maciej Kowalczuk (reżyser), Arkadiusz Tomiak (operator obrazu) i Sebastian Jurczek (producent reklamowy).
(AMS, 18.03.2014)










