Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: GALERIA PRESS

Dodano: Marzec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Ochnio: Awaryjniak

Jakub Ochnio - członek Związku Polskich Artystów Fotografików, Stowarzyszenia Dziennikarzy Rzeczypospolitej Polskiej i Kolektywu Fotografów Afterimage. W centrum jego zainteresowania leży człowiek w ujęciu dokumentalnym i reportażowym. Studiował etnologię, socjologię oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną. Trzykrotny stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Sekretarz Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSIiZ w Rzeszowie. Prowadził wykłady i warsztaty z reportażu, dokumentu, fotoedycji, historii fotografii oraz portretu prasowego. Otrzymał blisko 60 nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach (m.in. w FIAP Mersin Olba Fotoğraf Derneği MOF, International Photography Awards, VII Ogólnopolskim Biennale Fotografii „Kochać człowieka”); finalista Grand Press Photo i The Circle of Life (Vilnus Photo Circle). Jego prace były publikowane na ponad 120 wystawach w kraju i zagranicą.

„Awaryjniak” to opowieść o przesiedleńcach do mieszkań socjalnych w Jarosławiu (woj. podkarpackie). Ludzie niejednokrotnie zmuszeni do zamieszkania w innej rzeczywistości, stworzyli w niej swoistą mikrospołeczność, gdzie obcy nie jest mile widziany. Podobne problemy wynikające z przeszłości generuje świadomość odrębności wynikającą z miejsca zamieszkania i poczucie konieczności wspólnej egzystencji. „Awaryjniak” to również sporo normalnych rodzin, które głównie z powodów finansowych zostały zmuszone do zajęcia lokum oferowanego przez miasto. Reportaż opowiada o kilku dniach życia w tym swoistym getcie wytworzonym przede wszystkim przez samych mieszkańców. 

Kwestionariusz fotoreportera - wypełnił Jakub Ochnio

(fot. Jakub Ochnio)
Najpopularniejsi w sieci jurorzy programów kulinarnych
(fot. Jakub Ochnio)

(17.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.