UPC ponownie ogłasza przetarg reklamowy
Operator kablowy UPC Polska, który w październiku ub.r. ruszył z przetargiem reklamowym, ponownie rozpoczyna procedury - dowiedział się "Presserwis".
Przetarg dotyczy kompleksowej obsługi reklamowej. W październiku ub.r. zaproszenie trafiło do czterech agencji, m.in. BBDO Warszawa, Heart & Brain i Brain. Propozycje dwóch ostatnich trafiły do badań, ale nie przeszły ich pozytywnie, dlatego przetarg ruszył ponownie, z lekko zmienionym briefem. Zaproszono do niego te same agencje, ale, jak wynika z ustaleń "Presserwisu", nie wszystkie zdecydowały się na udział.
Od maja ub.r. UPC współpracował z agencją Directors, która odpowiadała za kreację i strategię. Współpraca ta, nawiązana po konkursie ofert, miała jednak charakter projektowy. Poprzednio za kreację reklam UPC (m.in. z Katarzyną Pakosińską) odpowiadała agencja FCB Warsaw (obecnie Draftfcb).
(AMS, 13.03.2014)