Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 Biznes i Świat ma prawie 0,5 proc. udziału w rynku

Od początku marca dane telemetryczne TVN 24 Biznes i Świat są już ogólnodostępne. W pierwszych dniach marca kanał osiągnął 0,48 proc. udziału w rynku.

TVN 24 Biznes i Świat ruszył z początkiem stycznia br., ale w pierwszych dwóch miesiącach szczegółowe wyniki oglądalności stacji nie były ujawniane. W tym czasie Grupa TVN chwaliła się tylko wyrywkowymi danymi.
W dniach 1-5 marca br. kanał miał 0,48 proc. udziału w rynku, a w grupie komercyjnej – 0,58 proc. Średnia dobowa widownia kanału wyniosła 34,3 tys. (tyle osób oglądało kanał w dowolnej minucie). W tym czasie najwięcej widzów przyciągnęła emitowana w niedzielę w południe ”Loża prasowa” – 112,5 tys. (1,01 proc. udziału w rynku).
– Wpływ na oglądalność TVN 24 Biznes i Świat ma dynamiczna sytuacja na Ukrainie – najpierw wydarzenia na Majdanie, teraz kryzys krymski, co przekłada się na giełdę i kursy walut. Jednak gdy obserwuję konkurencję wśród telewizji informacyjnych, wydaje mi się, że kanałowi nie uda się utrzymać udziałów na tak wysokim poziomie – komentuje Krzysztof Szumski, media buying manager w domu mediowym ZenithOptimedia. - Niewątpliwie wydarzenia na Ukrainie pomogą stacji, tak jak TVN 24, który wypłynął na World Trade Center - potwierdza Piotr Bieńko, prezes domu mediowego Codemedia.
TVN 24 Biznes i Świat prócz ekonomii poruszanej przez swojego poprzednika TVN CNBC zajmuje się tematyką międzynarodową. Przed rokiem w dniach 1-5 marca TVN CNBC miał 0,04 proc. udziału w rynku (0,05 proc. w grupie komercyjnej).
Nowy kanał jest promowany przez TVN 24, co – według Piotra Bieńko – powoduje, że część widzów TVN 24 przełącza się na TVN 24 Biznes i Świat. – Dopiero jednak za kilka miesięcy będzie można oceniać, na ile ta widownia jest czymś dodanym, a na ile przepływem z TVN 24 – uważa Bieńko.
Siostrzany TVN 24 w okresie styczeń-luty br. miał 2,75 proc. udziału w rynku, co oznaczało spadek z 2,98 proc. w analogicznym okresie ub.r. W grupie komercyjnej utrzymał ubiegłoroczny wynik – 2,32 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 07.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.