Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kwietniu będzie kampania informująca o rebrandingu sieci Coffeeheaven

Costa Coffe w Sadyba Best Mall (fot. materiały prasowe)

Firma CHI Polska w poniedziałek rozpoczęła rebranding, w wyniku którego Costa Coffee zastąpi marki: Coffeeheaven i Costa by coffeeheaven. Wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa informująca o tych zmianach.

Najpierw 21 warszawskich kawiarni, w tym sieć Costa by coffeeheaven i wybrane kawiarnie Coffeeheaven, zmienia nazwę na Costa Coffee. Docelowo lokale tych sieci w całej Polsce mają działać pod brandem Costa Coffee.
Kampanię rebrandingową przygotowała agencja San Markos. W ramach pierwszego etapu działań pod hasłem "Zatrzymaj się" prowadzona jest komunikacja w kawiarniach: materiały POS, naklejki, ulotki. Drugi etap, pod hasłem "Zatrzymaj dzień w Costa Coffee", rozpocznie się w kwietniu. Działania obejmą radio, Internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
Agencja Citybell Consulting odpowiada za public relations. Działaniami w mediach społecznościowych zajmuje się K2. Zakup i planowanie mediów należy do MediaCom.

(DR, 06.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.