Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Druszcz dyrektorem marketingu w łódzkim oddziale Polskapresse

Krzysztof Druszcz został dyrektorem marketingu łódzkiego oddziału Polskapresse. Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Tokarczyk, która rozstała się z firmą.

Krzysztof Druszcz wrócił do Polskapresse po pięciu latach pracy w innych firmach. W latach 2006-2009 był on dyrektorem marketingu bezpłatnej gazety "Echo Miasta" wydawanej przez Media4Mat - spółkę zależną Polskapresse. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym firmy Questuspoint. Wcześniej pracował jako dyrektor marketingu i sprzedaży marki Top Secret oraz rzecznik prasowy MultiBanku.
W Polskapresse będzie odpowiadał za tworzenie i realizację polityki marketingowej wszystkich marek łódzkiego oddziału wydawnictwa.

(MW, 04.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.