Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złote medale wzmocniły wizerunek Kowalczyk, Stocha i Bródki na Facebooku

Złoci medaliści zyskali fanów na Facebooku

Trzej złoci medaliści igrzysk olimpijskich w Soczi umocnili swoje marki na Facebooku. Największy przyrost procentowy odnotował Zbigniew Bródka - wynika z badania firmy Sotrender przeprowadzonego na zlecenie "Presserwisu".

Zbigniew Bródka, złoty mistrz olimpijski w łyżwiarstwie szybkim na dystansie 1500 metrów (brązowy medal zdobył z drużyną również w dystansie na 1500 metrów), w dniu otwarcia olimpiady w Soczi miał na swoim oficjalnym fan page na Facebooku niewiele ponad 1 tys. fanów. Dlatego wzrost popularności jego profilu jest procentowo najwyższy: aż 2100 proc. - bo na koniec igrzysk miał już ok. 28 tys. fanów. Dwukrotny złoty medalista Kamil Stoch pozyskał ponad 132 tys. fanów (wzrost o 83,4 proc.), a biegaczka Justyna Kowalczyk - ponad 195 tys. fanów (wzrost o 51,9 proc.).
Najwięcej nowych fanów polubiło profile sportowców w dniu zdobycia przez nich medalu. Odpowiednio: Justyna Kowalczyk - 13 lutego zanotowała przyrost liczby fanów o 11,6 proc., Kamil Stoch - 10 lutego o 17,9 proc.; Zbigniew Bródka - 15 lutego o 629,5 proc. Analiza dotyczy okresu od 7 lutego br. (dzień otwarcia olimpiady) do 23 lutego (dzień zamknięcia).

(DR, 28.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.