Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jedynka przed TVN i Dwójką

Dane z okresu 17.02.2014 - 23.02.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,12%
2 TVN 11,28%
3 TVP2 11,20%
4 Polsat 10,71%
5 TVP INFO 3,89%
6 TVN7 3,20%
7 TVN24 2,98%
8 TV PULS 2,83%
9 TV4 2,60%
10 Polsat2 1,57%
11 TVP Seriale 1,44%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,38%
13 Puls 2 1,35%
14 Polsat News 1,25%
15 TVP Regionalna 1,19%
16 TV6 0,90%
17 Discovery 0,79%
18 TVP Rozrywka 0,78%
19 Polo TV 0,75%
20 MiniMini+ 0,71%
  Inne 25,08%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA - SKOKI NARCIARSKIE M KONKURS DRUŻYNOWY TVP1 2014-02-17 18:13:47 8 581 24,29%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-02-18 20:49:39 7 134 20,20%
3 STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 TVP1 2014-02-17 19:14:23 6 592 18,66%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-02-19 20:43:24 5 918 16,75%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-02-18 20:17:15 5 039 14,27%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2014-02-23 20:00:36 5 020 14,21%
7 TELEEXPRESS TVP1 2014-02-19 17:05:08 4 839 13,70%
8 FAKTY TVN 2014-02-18 18:59:55 4 402 12,46%
9 ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - CEREMONIA ZAMKNIĘCIA TVP1 2014-02-23 17:11:23 4 348 12,31%
10 ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA - ŁYŻWIARSTWO SZYBKIE K TVP1 2014-02-22 16:15:08 4 333 12,27%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(28.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.