Show z Natalią Siwiec to największy hit Vivy w tym roku (wideo)

Średnio 92,9 tys. widzów ogląda w Vivie Polska (Viacom International Media Networks) reality show ”Enjoy the View” z udziałem celebrytki Natalii Siwiec.
Premierowe odcinki programu emitowane są w niedziele o godz. 22, od 9 lutego br. Podczas emisji pierwszych trzech Viva miała 0,71 proc. udziału w rynku – więcej niż np. MTV Polska (0,28 proc.), Eska TV (0,29 proc.) i 4fun.tv (0,36 proc.). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) oglądalność Vivy wyniosła 1,16 proc., MTV Polska – 0,53 proc., Eski TV – 0,33 proc., a 4fun.tv – 0,72 proc.
Viva w czasie emisji ”Enjoy the View” ma lepsze wyniki niż średni udział kanału w rynku, który w dniach 1-23 lutego br. wyniósł 0,16 proc. (0,27 proc. w grupie komercyjnej).
Reality show z Natalią Siwiec jest najchętniej oglądanym programem w tej stacji od początku br. Drugi odcinek 16 lutego przyciągnął 134,6 tys. widzów. W czołówce znalazły się też ”Fear Factor” (91,4 tys. widzów; emisja 25 stycznia) oraz ”Puk puk, to my” (84,3 tys.; 23 lutego).
Na stronie internetowej Vivy w całości udostępniono tylko pierwszy odcinek, który miał ponad 136 tys. odtworzeń. Wszystkie materiały związane z programem wyświetlono 352 tys. razy.
Dane telemetryczne Nielsen Audience Measurement, a internetowe - Omniture (za Viacomem).
(KOZ, 25.02.2014)
