Radio Zet Chilli chce przyciągnąć słuchaczy Radia PiN i Radia Roxy
Kampania Radia Zet Chilli to odpowiedź na zmiany w Radiu PiN i Radiu Roxy
Dziś Radio Zet Chilli rozpocznie kampanię reklamową mającą stanowić odpowiedź na zmiany w Radiu PiN oraz Radiu Roxy, które stało się Rock Radiem.
Działania prowadzone pod hasłem ”Nie masz już ulubionego radia?” obejmą Wirtualną Polskę i Onet. ”Stacja zachęca słuchaczy ceniących wartościową muzykę, którzy w wyniku ostatnich zmian na rynku radiowym stracili swoje rozgłośnie pierwszego wyboru, do przełączenia się na częstotliwości Radia Zet Chilli” – podano w komunikacie. Kampanię zaplanował i zrealizował dział promocji Eurozetu.
Radio PiN w ostatnich tygodniach zmodyfikowało graną muzykę, przybyło popu. Z kolei Radio Roxy stało się stacją rockową i zmieniło nazwę na Rock Radio.
(KOZ, 24.02.2014)