Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siedem agencji PR walczy o budżet Instytutu Badań Edukacyjnych

W prowadzonym przez Instytut Badań Edukacyjnych przetargu na obsługę PR walczy siedem agencji.

Przetarg dotyczy obsługi public relations na potrzeby projektów systemowych związanych z budową krajowego systemu kwalifikacji. Oferty w nim złożyło wstępnie osiem agencji: Havas PR Warsaw, Glaubicz Garwolińska Consultants, Grayling Poland, Profile, Art-Media, Ecorys Polska, Partner of Promotion oraz Ciszewski Financial Communications. Ofertę tej ostatniej odrzucono z powodu braków formalnych. Pozostałe agencje zostały zaproszone do kolejnego etapu przetargu, w którym będą składać szczegółówe oferty.
IBE na zaplanowane działania przeznaczy od 2 do 4 mln zł (netto).

(BG, 21.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.