Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W cenniku Polsatu na marzec ceny spotów spadły nawet o 35 procent

Polsat Media, biuro reklamy Polsatu, rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najdroższą pozycją w cenniku stacji pozostało poniedziałkowe pasmo filmowe Megahit.

30-sekundowy spot przy Megahicie kosztuje maksymalnie 63,1 tys. zł (bez rabatu). To o 35 proc. mniej, niż w marcu ub.r.
Spadła też cena reklam przy najpopularniejszym programie rozrywkowym Polsatu – niedzielnym show „Tylko muzyka. Must be the music”. Za spot przy tym programie trzeba obecnie zapłacić do 60,4 tys. zł – to 27 proc. mniej, niż rok temu.

(RUT, 19.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.