Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lu Polska promuje Mini Delicje w telewizji

Pod hasłem "Złap ten rytm" Lu Polska SA rozpoczęła kampanię reklamową Mini Delicji.

Ciasteczka będą reklamowane do 17 lutego, m.in. w telewizjach: TVN, TVP, Polsacie, TVN Siedem. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-35 lat, z dużych miast. Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, a media kupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

(JW, 26.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.