Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy zarząd Związku Firm Public Relations

Norbert Ofmański, który w grudniu ub.r. został prezesem Związku Firm Public Relations, będzie pełnił tę funkcję przez kolejne dwa lata. Wybrano także nowy zarząd i reprezentantów związku w Radzie Etyki PR.

Ofmański objął stanowisko prezesa ZFPR, kiedy z tej funkcji zrezygnował Rafał Szymczak z agencji Profile. Zrobił to po tym, jak do mediów wyciekł krytykowany przez część branży plan komunikacyjny przygotowany przez jego agencję dla Agencji Rozwoju Przemysłu, mniejszościowego udziałowca Stoczni Gdańsk.
Ofmański, szef agencji On Board Public Relations, prezesem zarządu ZFPR będzie do 2016 roku. Na wiceprezesów zostali wybrani: Julia Kozak (prezes FleishmanHillard), która również zasiadała w zarządzie w poprzedniej kadencji, Jakub Dmitrowski (partner strategiczny w Smart Media), do tej pory zasiadający w Radzie Związku Firm Public Relations oraz Grzegorz Miller (prezes Monday PR). Zarząd jest wybierany na dwuletnią kadencję do roku 2016.
W wyniku głosowania Związek Firm Public Relations będzie reprezentowany w Radzie Etyki Public Relations przez Magdalenę Zmysłowską (prezes zarządu Primum PR) oraz Joannę Delbar (prezes Telma Group Communications).
- Przez najbliższe dwa lata będziemy skupiać się na kontynuowaniu, rozwijaniu stałych projektów realizowanych przez Związek. Mam tutaj na myśli zarówno konkurs Złote Spinacze, jak i projekty o charakterze edukacyjnym, takie jak PR Forum, szkolenia, cykl "Kawa, herbata, PR". Obok edukacji ważnym elementem będą działania wzmacniające pozytywny wizerunek branży. Nie będzie przesadą określenie roli Związku jako organizacji mającej duży wpływ na wizerunek firm PR oraz konsultantów w Polsce, również tych niezrzeszonych w naszej organizacji. Dlatego szczególnie istotna będzie postawa agencji członkowskich oraz ich pracowników w kontaktach zewnętrznych. Planujemy również angażować się w większym zakresie w projekty o charakterze międzynarodowym mające znaczenie dla branży PR - powiedział "Presserwisowi" Norbert Ofmański. 
Prezes ZFPR poinformował także, że Rada Etyki PR mimo słabości nadal będzie istnieć. - Z pewnością w najbliższym czasie dojdzie do spotkania z pozostałymi organizacjami tworzącymi Radę Etyki, z którymi wspólnie zastanowimy się nad formułą funkcjonowania, koniecznymi zmianami i przyszłością  REPR - tłumaczy Ofmański.

 

(DR, 13.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.