Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 26, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Beata Narojczyk dyrektorem badań w 4P research mix

Beata Narojczyk została dyrektorem badań w agencji badawczej 4P research mix.

Zastąpiła Małgorzatę Olszewską, która na początku roku została wiceprezesem zarządu 4P research mix. Narojczyk do końca 2005 r. była kierownikiem biura badań i mediów w PTK Centertel.

(JW, 26.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.