Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Luty 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 27.01.2014 - 02.02.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,29%
2 Polsat 11,72%
3 TVN 11,66%
4 TVP2 10,27%
5 TVN7 3,60%
6 TV PULS 3,00%
7 TVN24 2,82%
8 TV4 2,70%
9 TVP INFO 2,19%
10 Puls 2 1,70%
11 Polsat2 1,64%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,48%
13 TVP Seriale 1,35%
14 TVP Regionalna 1,16%
15 Polsat News 1,11%
16 TVP Rozrywka 0,96%
17 TV6 0,95%
18 ATM Rozrywka 0,88%
19 Polo TV 0,80%
20 Discovery 0,79%
  Inne 25,93%

 













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-01-27 20:43:47 7 384 20,90%
2 TELEEXPRESS TVP1 2014-02-01 17:05:15 6 220 17,61%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-01-29 20:43:27 5 914 16,74%
4 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - WILLINGEN TVP1 2014-02-02 14:15:28 5 661 16,03%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-01-27 20:07:07 4 759 13,47%
6 STUDIO SPORT TVP1 2014-02-02 15:31:21 4 754 13,46%
7 FAKTY TVN 2014-02-02 19:00:04 4 357 12,33%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-01-30 20:30:41 4 287 12,14%
9 WIADOMOŚCI TVP1 2014-01-27 19:30:05 4 277 12,11%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-01-28 21:39:37 4 195 11,88%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(07.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.