Turecka agencja przygotuje kampanię promującą polską kulturę
Turecka agencja Grup 7 Iletisim Danisman przygotuje kampanię PR polskiego programu kulturalnego, który ma upamiętniać 600-lecie polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych.
Do zadań wybranej przez Instytut Adama Mickiewicza agencji będzie należeć m.in. opracowanie koncepcji i realizacja kampanii z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych mediów w okresie od lutego do grudnia br. Ponadto agencja będzie m.in. monitorować media tureckie (prasa, radio, telewizja), kontaktować się z blogerami i współpracować z dziennikarzami.
W przetargu, oprócz zwycięskiej, rozważano jeszcze złożone oferty Ecorys Polska i Global Tantim Galkla.
Celem polskiego programu kulturalnego realizowanego w Turcji w 2014 roku, koordynowanego przez IAM, jest wzbudzenie zainteresowania polską kulturą oraz zbudowanie współpracy między polskimi i tureckimi instytucjami kultury.
(DR, 05.02.2014)
