Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Turecka agencja przygotuje kampanię promującą polską kulturę

Turecka agencja Grup 7 Iletisim Danisman przygotuje kampanię PR polskiego programu kulturalnego, który ma upamiętniać 600-lecie polsko-tureckich stosunków dyplomatycznych.

Do zadań wybranej przez Instytut Adama Mickiewicza agencji będzie należeć m.in. opracowanie koncepcji i realizacja kampanii z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych mediów w okresie od lutego do grudnia br. Ponadto agencja będzie m.in. monitorować media tureckie (prasa, radio, telewizja), kontaktować się z blogerami i współpracować z dziennikarzami.
W przetargu, oprócz zwycięskiej, rozważano jeszcze złożone oferty Ecorys Polska i Global Tantim Galkla.
Celem polskiego programu kulturalnego realizowanego w Turcji w 2014 roku, koordynowanego przez IAM, jest wzbudzenie zainteresowania polską kulturą oraz zbudowanie współpracy między polskimi i tureckimi instytucjami kultury.

(DR, 05.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.