Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 31, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie ma szans, by "Przekrój" wrócił wiosną na rynek

Właściciel "Przekroju" Tomasz Niewiadomski zapowiada, że tytuł ten wróci na rynek najwcześniej jesienią br. Pismo ma się ukazywać jako dwutygodnik lub miesięcznik.

Niewiadomski kupił prawa do tytułu "Przekrój" w październiku ub.r. od Wydawnictwa Przekrój, spółki zależnej od Gremi Media, należącej do Grzegorza Hajdarowicza. W rozmowie z "Presserwisem" Niewiadomski mówił wówczas, że pismo może pojawić się znów w sprzedaży wiosną br. Teraz twierdzi jednak, że "Przekrój" wróci na rynek najwcześniej późną jesienią. - Daliśmy sobie nieograniczony czas na przygotowanie pisma. Na razie przeglądamy archiwum i prowadzimy wstępne rozmowy z dziennikarzami, których chcemy pozyskać. Zakładamy, że redakcja powstanie w lipcu. Wtedy też zaczniemy przygotowywać zerowy numer "Przekroju" i zdecydujemy czy będzie ukazywać się jako dwutygodnik, czy miesięcznik – mówi Niewiadomski.
Redakcja ma się mieścić się w zabytkowej kamienicy w centrum Warszawy, lokal wymaga jednak remontu. Redaktor naczelną ma być Zuzanna Ziomecka, która kierowała tygodnikiem, gdy należał jeszcze do Wydawnictwa Przekrój. 
Niewiadomski kupił "Przekrój" za 7 mln zł. Z tej kwoty od razu musiał zapłacić 4 mln zł (wraz z podatkiem). Pozostałe 3 mln zł zostanie rozliczone w reklamach, które w ciągu pięciu lat pojawią się w tygodniku. Ostatni numer "Przekroju" ukazał się we wrześniu ub.r.

 

(MW, 31.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.