Dział: WIDEO

Dodano: Styczeń 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sukcesy sportowców przyciągają budżety marketingowe

- Istnieje rodzaj piramidy zainteresowania, jeżeli chodzi o sponsorów sportu. Wiąże się ona z zainteresowaniem konsumentów, widzów, telewidzów i słuchaczy daną dyscypliną. Na szczycie tej piramidy jest piłka nożna, nawet jeśli nie osiągamy w niej żadnych sukcesów - mówi Grzegorz Kita, prezes firmy Sport Management Polska.

(30.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.