Producenci rolni wybierają agencję PR
Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych wybiera agencję do kompleksowej obsługi PR kampanii „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”.
Będzie to druga edycja kampanii (pierwsza miała miejsce w ub.r.), której celem jest zachęcenie Polaków do spożywania kaszy i pokazanie im możliwości jej zastosowania w kuchni.
Wybrana (w trybie zapytania ofertowego) agencja zajmie się m.in.prowadzeniem biura prasowego, organizacją spotkań i aranżacją wypowiedzi eksperckich, obsługą strony internetowej, organizacją spotkań prasowych itp. W działaniach tych mają być wykorzystane media tradycyjne, Internet oraz dedykowane akcje konsumenckie. Ich budżet wstępnie oszacowano na 381 tys. zł. Zwycięska agencja będzie pracować dla Federacji przez 11 miesięcy.
Działania ubiegłoroczne realizowała agencja ITBC Communications.
(BG, 30.01.2014)
