Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe wydatki reklamowe dotyczą leków i produktów zdrowotnych

Dane z okresu 20.01.2014 - 26.01.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,66%
2 Polsat 11,91%
3 TVN 11,40%
4 TVP2 10,08%
5 TVN7 3,37%
6 TV PULS 3,11%
7 TVN24 2,78%
8 TV4 2,73%
9 TVP INFO 2,62%
10 Polsat2 1,62%
11 Puls 2 1,60%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,46%
13 TVP Seriale 1,30%
14 TVP Regionalna 1,23%
15 Polsat News 1,23%
16 TV6 1,02%
17 TVP Rozrywka 0,87%
18 Polo TV 0,85%
19 ATM Rozrywka 0,81%
20 Eurosport 0,78%
  Inne 26,57%

 












Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-01-20 20:43:26 7 039 19,93%
2 TELEEXPRESS TVP1 2014-01-25 17:00:06 5 522 15,63%
3 MISTRZOSTWA EUROPY MĘŻCZYZN W PIŁCE RĘCZNEJ - POLSKA - CHORWACJA TVP2 2014-01-22 20:03:04 5 202 14,73%
4 WIADOMOŚCI TVP1 2014-01-26 19:30:07 4 821 13,65%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-01-20 20:07:01 4 583 12,97%
6 MISTRZOSTWA EUROPY MĘŻCZYZN W PIŁCE RĘCZNEJ - POLSKA - SZWECJA TVP2 2014-01-21 20:03:36 4 568 12,93%
7 FAKTY TVN 2014-01-26 19:00:05 4 280 12,12%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-01-23 20:30:03 4 237 11,99%
9 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 2014-01-22 17:26:27 4 114 11,65%
10 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-01-20 21:36:28 4 112 11,64%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(30.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.