Maciej Marasek po 11 latach wraca do Ogilvy & Mather
Maciej Marasek nowym szefem kreacji Ogilvy
Maciej Marasek od początku lutego obejmie stanowisko executive creative director w Ogilvy & Mather.
Marasek będzie szefem zintegrowanego działu kreacji Ogilvy & Mather. To wieloletni dyrektor kreatywny i współzałożyciel agencji Red8, a ostatnio współwłaściciel agencji 2012 Agency. Maciej Marasek wrócił do Ogilvy & Mather po 11 latach - był związany z kreacją tej agencji przed założeniem ze wspólnikami agencji Red8.
2012 Agency Marasek prowadził wspólnie z Przemysławem Bogdanowiczem, byłym szefem kreacji agencji BBDO - obaj mieli po 50 proc. udziałów. - Moja praca w Ogilvy zapewne zakłada wyłączność, więc będę się musiał wycofać z 2012 Agency. Szczegóły tego procesu są dopracowywane - mówi Marasek.
Marasek rozpoczął karierę od słynnej kampanii „Łódka Bols” , pracował dla m.in. Zelmera (kampania "Dobrze wiemy, co tak naprawdę robicie z naszymi produktami"), Grupy Carlsberg (Harnaś), Totalizatora Sportowego ("Teraz to mi to Lotto"), Castoramy ("Nasi doradcy wszystko idealnie wytłumaczą każdemu") i Fortuny ("Najlepsze owoce w roli soku").
Wakat na stanowisku szefa kreacji Ogilvy był od października ub.r, kiedy opuścił je Jan Maile (wrócił do agencji Change).
(AMS, 29.01.2014)










