Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 27, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wysokie Obcasy Extra" zmieniają cykl wydawniczy

"Wysokie Obcasy Extra" od 13 lutego br. będą miesięcznikiem

Od 13 lutego br. "Wysokie Obcasy Extra" (Agora SA), które do tej pory ukazywały się jako dwumiesięcznik, będą pojawiać się na rynku co miesiąc.

- Czytelniczki okazały się inteligentniejsze od nas - komentuje tę decyzję Aneta Borowiec, redaktor naczelna pisma. - Chcieliśmy robić magazyn glamour, ale dla inteligentnych kobiet. Tego nigdzie na świecie nie ma, więc nawet nie zakładaliśmy, że tytuł zyska taką popularność. A okazało się, że są czytelniczki i są reklamodawcy, dlatego nie mieliśmy wyjścia - żartuje Borowiec. Jak informuje, zmiana cyklu wydawniczego nie wiąże się ze zmianami w tytule. - To będą stare, dobre "WOE" plus masa niespodzianek, które serwujemy co numer – mówi naczelna pisma. Nie zmienią się także nakład (140-150 tys.), cena (7,99 zł) ani objętość (od 124-156 stron) magazynu.
"Wysokie Obcasy Extra" zadebiutowały na rynku 26 kwietnia 2010 roku jako wydanie specjalne sobotniego dodatku lifestylowego do "Gazety Wyborczej" - "Wysokich Obcasów". Trafiły do kiosków w nakładzie 100 tys. egz. i cenie 6,99 zł. Pierwszy numer dodrukowywano (40 tys. egz.). Do 2011 roku magazyn ukazywał się raz na kwartał, od 2011 roku - jako dwumiesięcznik. Ostatni, styczniowy numer dwumiesięcznika ukazał się na rynku 5 grudnia ub.r.
Średnia sprzedaż ogółem "Wysokich Obcasów Extra" we wrześniu ub.r. wyniosła 84 959 egzemplarzy (dane ZKDP). 

(DR, MAL, 27.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.