Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Białystok ma najwierniejszą widownię spośród regionalnych oddziałów

Po uruchomieniu kanału TVP Regionalna najchętniej oglądany program informacyjny spośród oddziałów Telewizji Polskiej to "Obiektyw" z TVP Białystok.

Z początkiem września ub.r. telewizja publiczna wprowadziła nową stację TVP Regionalna, do której z TVP Info przeniosły się pasma oddziałów regionalnych. Programy informacyjne wszystkich 16 regionalnych ośrodków nadal są nadawane w tym samym paśmie: codziennie od 18.30 do 19. Z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 7 września 2013 roku do 19 stycznia br. wynika, że największą oglądalność w swoim regionie ma "Obiektyw" TVP Białystok - przyciąga co wieczór średnio 5,5 proc. mieszkańców woj. podlaskiego (oglądalność), co oznacza 13,7 proc. udziału w widowni telewizyjnej w tym regionie. Drugie miejsce zajmują "Aktualności" TVP Rzeszów, które ogląda średnio 2,6 proc. mieszkańców Podkarpackiego (7,4 proc. udziału w rynku w tym regionie). Jeszcze dwa serwisy regionalne mają oglądalność powyżej 2 proc.: "Panorama Lubelska" TVP Lublin, którą ogląda średnio 2,2 proc. mieszkańców Lubelskiego (6,3 proc. udziału w rynku w tym regionie) i "Panorama" TVP Gdańsk – 2,2 proc. (5,7 proc.).
Piąte miejsce zajmują "Zbliżenia" TVP Bydgoszcz z 1,6 proc. oglądalności w woj. kujawsko-pomorskim; w pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze: "Kronika" TVP Kraków – 1,3 proc., "Aktualności" TVP Katowice – 1,2 proc., "Fakty" TVP Wrocław – 1,1 proc., "Kurier Opolski" TVP Opole – 1,1 i "Informacje" TVP Olsztyn – 1 proc. Oglądalność pozostałych sześciu programów waha się od 0,5 do 0,9 proc.
Jeśli chodzi o bezwzględną liczbę widzów, oddziały z dużych województw (mazowieckie, śląskie) mają naturalną przewagę nad regionami z mniejszą liczbą ludności. Mimo to także w tej kategorii wygrywa "Obiektyw" TVP Białystok ze średnią widownią 60 tys. osób, przed programami TVP Rzeszów – średnio 52 tys. widzów i TVP Katowice – 50 tys.

Średnie wyniki pasma 18.30-19.00
Lp. Oddział Województwo Widownia w woj. Oglądalność w woj. Udział w rynku (w woj.)
1 TVP Białystok podlaskie 59 932 5,5% 13,7%
2 TVP Rzeszów podkarpackie 51 623 2,6% 7,4%
3 TVP Lublin lubelskie 44 519 2,2% 6,3%
4 TVP Gdańsk pomorskie 45 549 2,2% 5,7%
5 TVP Bydgoszcz kujawsko-pomorskie 31 300 1,6% 4,0%
6 TVP Kraków małopolskie 40 153 1,3% 4,4%
7 TVP Katowice śląskie 50 126 1,2% 2,9%
8 TVP Wrocław dolnośląskie 29 199 1,1% 3,2%
9 TVP Opole opolskie 10 070 1,1% 3,2%
10 TVP Olsztyn warmińsko-mazurskie 13 076 1,0% 2,7%
11 TVP Łódź łódzkie 21 680 0,9% 2,4%
12 TVP Kielce świętokrzyskie 10 447 0,9% 2,4%
13 TVP Poznań wielkopolskie 25 482 0,8% 2,2%
14 TVP Szczecin zachodniopomorskie 11 420 0,7% 1,7%
15 TVP Gorzów Wlkp. lubuskie 6 192 0,7% 1,7%
16 TVP Warszawa mazowieckie 25 554 0,5% 1,4%

(RUT, 25.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.