Magazyn o kulinariach i kulturze "Usta" zadebiutuje w lutym

Kwartalnik "Usta" pojawi się na rynku w połowie lutego
W połowie lutego ma zadebiutować kwartalnik o tematyce kulturalno-kulinarnej "Usta" (Full Meal).
Magazyn obejmować będzie tematykę kulinariów, kultury i designu. Będzie wydawany po polsku, a streszczenia najciekawszych tekstów publikowane będą w języku angielskim. Stałymi działami pisma będą Rozmowa z gwiazdą, Design, Podróże, Recenzje restauracji, Przepisy. Publikowane mają być też felietony i sesje zdjęciowe.
Redaktor naczelną "Ust" jest Monika Brzywczy (wcześniej zastępca redaktor naczelnej "Przekroju" i naczelna magazynu "Smak"). Z redakcją współpracować będą m.in. Małgorzata Minta ("Gazeta Wyborcza"), Kaja Burakiewicz ("Maleman"), Eliza Mórawska (autorka bloga Whiteplate.blogspot.com), Wojciech Bońkowski (założyciel serwisu Winicjatywa.pl).
Nakład pisma to 38 tys. egz. Pismo ma być dostępne w Empiku, salonach prasowych HDS (InMedio, Relay) oraz wyselekcjonowanych restauracjach, kawiarniach, księgarniach kulinarnych. Poza tym 1,5 tys. egz. będzie rozprowadzanych bezpłatnie na targach i imprezach kulinarnych i festiwalach filmowych w Polsce. Wydawca planuje dystrybuowanie ok. 10 proc. nakładu magazynu w wybranych księgarniach w Berlinie, Londynie, Paryżu i Tokio.
Magazyn wydawany będzie przez nowe wydawnictwo Full Meal. Wydawcą tytułu jest Krzysztof Kozanowski, fotograf wykonujący wcześniej sesje m.in. dla magazynów "Elle", "Viva!", "Twój Styl". Full Meal planuje też wydawanie magazynów lifestylowych i pism z segmentu custom publishing.
Objętość tytułu to 144 strony. Cena egzemplarzowa kwartalnika to 22 zł, prenumeraty rocznej – 80 zł.
(MAL, 23.01.2014)
