Temat: radio

Dział: RAPORTY

Dodano: Styczeń 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siła Radia (wersja elektroniczna)

Specjalne wydanie miesięcznika „Press” poświęcone rynkowi radiowemu, którego partnerem jest Komitet Badań Radiowych.

Specjalne wydanie miesięcznika "Press" poświęcone rynkowi radiowemu, którego partnerem jest Komitet Badań Radiowych. Piszemy m.in. o tym, jak nadawcy radiowi wzmacniają swoje marki, jak rozwijają ofertę w Internecie i na urządzeniach mobilnych oraz jakie badania przeprowadzają, aby sprostać oczekiwaniom odbiorców. Na podstawie badania Radio Track realizowanego przez Millward Brown prezentujemy charakterystykę słuchacza oraz zasięg tego medium.

(23.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.