Temat: reklama

Dział: RAPORTY

Dodano: Styczeń 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trendy w rozwoju mediów i technologii cyfrowych w 2014 roku - raport

Millward Brown

Eksperci firmy Millward Brown z całego świata prognozują „najgorętsze” trendy w marketingu wieloekranowym (multiscreen marketing) w roku 2014 i na tej podstawie formułują rekomendacje umożliwiające marketerom podejmowanie śmiałych kroków przy zmianie kanałów komunikacji.

(23.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.