Drożeją reklamy w rozgłośniach Grupy RMF
Grupa RMF na wiosnę podnosi ceny reklam w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx.
Średnia cena w RMF FM wzrośnie o 4,6 proc. i będzie wynosić 7,2 tys. zł. Najwięcej trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot od środy do piątku w paśmie 8-10, który kosztować ma 23,7 tys. zł, czyli o 3,5 proc. więcej niż obecnie.
Ceny reklam w sieci RMF Maxxx i ponadregionalnym RMF Classic wzrosną średnio o 4,4 proc.
Jak podano w komunikacie, Grupa RMF podjęła decyzję o korekcie cen "wskutek utrzymującego się na wysokim poziomie popytu na reklamę w należących do niej rozgłośniach i dobrych perspektyw dla rynku w nadchodzącym okresie".
Ostatnia podwyżka cen reklam w RMF FM została wprowadzona wiosną 2012 roku.
Wiosenny cennik Grupy RMF zacznie obowiązywać 3 marca br.
Pod koniec listopada ub.r. ceny podniosło Polskie Radio (średnio o 4 proc.). W grudniu ub.r. podrożały natomiast spoty w Radiu Zet (średnia cena 30-sekundowej reklamy emitowanej w godz. 6-20 wzrosła o 3,6 proc.).
(KOZ, 22.01.2014)