JWT Warszawa przygotuje komunikację marki Carlsberg

Agencja JWT Warszawa zwyciężyła w przetargu na obsługę reklamową marki Carlsberg z portfolio firmy Carlsberg Polska.
Zakończył się wewnętrzny przetarg, w którym Saatchi & Saatchi, JWT Warszawa i McCann Worldgroup rywalizowały o obsługę reklamową marki Carlsberg. W zakresie obsługi reklamowej marki Carlsberg, na mocy międzynarodowych umów, od końca ub.r. dla tej marki piwa pracują trzy sieci: Saatchi & Saatchi, JWT i McCann. Zawarta z nimi została umowa ramowa oznaczająca, że każdy projekt reklamowy Carlsberga będzie powierzany jednej z tych agencji po wewnętrznym przetargu. Wybór JWT Warszawa oznacza, że agencja ta będzie odpowiadać za przygotowanie komunikacji marki na najbliższy sezon.
Dotychczas za obsługę Carlsberga odpowiadała agencja Saatchi & Saatchi.
(AMS, 21.01.2014)
