Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Frosty podobna do działań sprzed dwóch lat

Najnowsza kampania promocyjna Frosty (Frosta sp. z o.o.), wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy – Złotych Paluszków Rybnych, jest realizowana w telewizji, a od 20 stycznia pojawi się w Internecie.

Najnowsza kampania promocyjna Frosty (Frosta sp. z o.o.), wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy – Złotych Paluszków Rybnych, jest realizowana w telewizji, a od 20 stycznia pojawi się w Internecie.

Głównym bohaterem kampanii jest Piotr z Frosty (pojawiał się też w poprzednich kampaniach). Do końca lutego 15- i 30-sekundowe spoty mają emitować m.in. TVN, TVP 1, TVP 2, TVN Style i National Geographic.
Działania internetowe rozpoczną się 20 stycznia i potrwają do połowy marca. Kampania obejmie portale (m.in. Onet.pl i Wirtualna Polska), serwisy tematyczne (Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl) oraz YouTube i serwisy VoD. – Chcemy przypomnieć konsumentom o naszych produktach. Inwestujemy w Internet, bo z badań wiemy, że właśnie tam nasi konsumenci spędzają co raz więcej czasu – informuje Paulina Owczarek, rzeczniczka prasowa firmy Frosta.
Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w agencji Mosqi.to, zauważa, że kampania przypomina działania prowadzone przez Frostę dwa lata temu. – Tegoroczna kampania jest odgrzaną wersją paluszków z 2012 roku. Tylko chłopczyk nie urósł i nadal ma tyle samo lat - mówi Szmidt.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Golden Submarine i Graf. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

(AW, 20.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.