Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 20, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Teleexpress" znowu przebił "M jak miłość". Turniej Czterech Skoczni trzeci.

Dane z okresu 06.01.2014 - 12.01.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,87%
2 TVN 11,16%
3 Polsat 11,03%
4 TVP2 9,98%
5 TVN7 3,25%
6 TV PULS 3,15%
7 TVN24 3,05%
8 TV4 2,96%
9 TVP INFO 1,92%
10 Polsat2 1,74%
11 TVP Seriale 1,45%
12 Puls 2 1,36%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,31%
14 TVP Regionalna 1,24%
15 Polsat News 1,18%
16 TVP Rozrywka 0,92%
17 Polo TV 0,89%
18 Discovery 0,87%
19 ATM Rozrywka 0,85%
20 TV6 0,82%
  Inne 26,00%

 














Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 TELEEXPRESS TVP1 2014-01-06 17:00:51 7 334 20,52%
2 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-01-07 20:42:05 7 084 19,82%
3 TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI - BISCHOFSHOFEN TVP1 2014-01-06 15:45:17 6 107 17,09%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-01-08 20:42:59 5 774 16,15%
5 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TAUPLITZ/ BAD MITTERNDORF TVP1 2014-01-12 13:59:51 5 265 14,73%
6 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH /KWALIFIKACJE/ - BAD MITTERNDORF TVP1 2014-01-11 13:48:11 4 638 12,98%
7 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-01-10 20:06:44 4 497 12,58%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2014-01-06 19:30:09 4 316 12,08%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-01-07 21:38:29 4 282 11,98%
10 FAKTY TVN 2014-01-09 19:00:05 4 269 11,94%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(20.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.