Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Drzyzga najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką

Ewa Drzyzga (fot. Michał Kołyga)

Ewa Drzyzga, prowadząca talk-show "Rozmowy w toku" w TVN, jest najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką ub.r. - wynika z rankingu domu mediowego Lowe Media.

Prowadzone od 13 lat przez Ewę Drzyzgę "Rozmowy w toku" zajęły pierwsze miejsce w rankingu Lowe Media, który przeanalizował cennikowe przychody reklamowe programów telewizyjnych prowadzonych przez celebrytów w ub.r. "Rozmowy w toku" w 2013 roku przyniosły TVN cennikowo ponad 134,3 mln zł. Zdaniem Michała Bakalarczyka, senior media plannera z domu mediowego Lowe Media, stało się tak "głównie za sprawą olbrzymiej liczby spotów przy tym formacie. Program emitowany był codziennie w dni robocze" - tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Bakalarczyk.
Drugie miejsce w rankingu zajął kolejny program TVN, prowadzone przez Magdę Gessler "Kuchenne rewolucje", które w 2012 roku były na czele zestawienia. Program zarobił 133,3 mln zł. "Warto zauważyć, że przy plasujących się na drugim miejscu »Kuchennych rewolucjach« sekunda emisji spotu reklamowego była jedną z najdroższych w zestawieniu" - komentuje Bakalarczyk.
Ostatnie miejsce na podium przypadło jurorom programu Polsatu "Must be the Music" - Korze, Elżbiecie Zapendowskiej, Paulinie Sykut, Wojciechowi Łozowskiemu i Maciejowi Rockowi. "Graniczące z tym formatem bloki reklamowe (breaki) były jednymi z najdroższych" - wyjaśnia Bakalarczyk. 
Na kolejnych miejscach znalazły się programy: "Mam talent!" (TVN), prowadzony przez Małgorzatę Foremniak, Augustina Egurrolę, Marcina Prokopa, Szymona Hołownię (102 mln zł), "Jaka to melodia" (TVP 1), prowadzony przez Roberta Janowskiego (89,4 mln zł), "The Voice of Poland" (TVP 2), tworzony przez Justynę Steczkowską, Patrycję Markowską, Marka Piekarczyka, Tomsona i Barona, Edytę Górniak, Marię Sadowską, Marikę, Macieja Musiała, Tomasza Kammela (85,4 mln zł). "X-Factor" z jurorami: Kubą Wojewódzkim, Czesławem Mozilem, Tatianą Okupnik, Patrycją Kazadi (85,3 mln zł), "Malanowski & Partnerzy" (Polsat) z Bronisławem Cieślakiem (78,4 mln zł), "Jeden z dziesięciu" (TVP 2) z prowadzącym Tadeuszem Sznukiem (66,1 mln zł). Ranking z wynikiem 59,7 mln zł zamyka zaś program "Bitwa o dom" (TVN) z jurorami: Małgorzatą Rozenek, Natalią Nguyen, Tomaszem Pągowskim.
Ranking został opracowany na podstawie danych cennikowych (bez rabatów) Nielsen Audience Measurement.

(DR, 15.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.