Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Antyradio przypomina o swoim rockowym charakterze

Kampania Antyradia obejmuje m.in. nośniki reklamy zewnętrznej

Antyradio (Eurozet) rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową, w której chce podkreślić rockowy charakter stacji.

Działania reklamowe obejmą nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie, Krakowie, Bielsku-Białej i aglomeracji śląskiej, a także prasę (przede wszystkim miesięczniki) i Internet. Dział promocji Eurozetu przygotował kampanię z agencją Open i domem mediowym ZenithOptimedia Group.
Od grudnia ub.r. zasięg Eski Rock (Grupa Radiowa Time) skurczył się z 18 miast do Warszawy, a od stycznia br. Radio Roxy (Grupa Radiowa Agory) stało się radiem rockowym.

(KOZ, 15.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.