Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 16.12.2013 - 22.12.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,50%
2 Polsat 11,64%
3 TVN 11,53%
4 TVP2 11,22%
5 TVN7 3,34%
6 TV PULS 3,13%
7 TVN24 2,95%
8 TV4 2,76%
9 Polsat2 1,80%
10 TVP INFO 1,53%
11 Puls 2 1,41%
12 TVP Seriale 1,30%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,23%
14 TVP Regionalna 1,14%
15 Polsat News 1,02%
16 TVP Rozrywka 0,89%
17 ATM Rozrywka 0,86%
18 Polo TV 0,83%
19 Eska TV 0,75%
20 MiniMini+ 0,74%
  Inne 25,43%

 



















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-12-16 20:46:31 6 975 19,51%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-12-18 20:45:26 5 511 15,42%
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - ENGELBERG TVP1 2013-12-22 13:37:58 5 450 15,25%
4 TELEEXPRESS TVP1 2013-12-21 17:00:05 4 971 13,91%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-12-16 20:07:31 4 548 12,72%
6 WIADOMOŚCI TVP1 2013-12-22 19:30:05 4 264 11,93%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-12-22 20:02:05 4 227 11,82%
8 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-12-19 20:30:32 4 161 11,64%
9 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2013-12-17 21:40:45 3 759 10,52%
10 FAKTY TVN 2013-12-16 19:00:07 3 686 10,31%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(10.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.