Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Styczeń 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Puls utrzymuje się na piątym miejscu

Dane z okresu 30.12.2013 - 05.01.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 13,12%
2 Polsat 12,58%
3 TVN 10,54%
4 TVP2 9,51%
5 TV PULS 3,26%
6 TVN7 2,89%
7 TVN24 2,72%
8 TV4 2,62%
9 Polsat2 1,81%
10 TVP INFO 1,72%
11 Puls 2 1,51%
12 TVP Seriale 1,50%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,25%
14 TVP Regionalna 1,22%
15 Polsat News 1,20%
16 Eurosport 1,14%
17 Polo TV 1,07%
18 TVP Rozrywka 0,96%
19 TV6 0,86%
20 Eska TV 0,81%
  Inne 27,71%

 
















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-12-30 20:46:55 6 759 18,91%
2 TELEEXPRESS TVP1 2014-01-01 17:00:05 5 917 16,55%
3 TURNIEJ CZTERECH SKOCZNI - GARMISCH PARTENKIRCHEN TVP1 2014-01-01 13:52:11 5 699 15,94%
4 STUDIO SPORT TVP1 2014-01-01 15:06:32 4 984 13,94%
5 SYLWESTROWA MOC PRZEBOJÓW /KONCERT/ - CZ.2 Polsat 2013-12-31 22:05:10 4 936 13,81%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-12-30 20:07:11 4 862 13,60%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2014-01-01 19:30:06 4 710 13,18%
8 SYLWESTROWA MOC PRZEBOJÓW /KONCERT/ - CZ.3 Polsat 2013-12-31 23:09:08 4 674 13,07%
9 SYLWESTROWA MOC PRZEBOJÓW /KONCERT/ - CZ.1 Polsat 2013-12-31 20:00:10 4 661 13,04%
10 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-01-01 20:01:06 4 535 12,69%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

 

(10.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.