Gazeta z San Francisco wysyła dziennikarzy na kurs z mediów społecznościowych
09.01.2014, 07:14
“The San Francisco Chronicle”, jedna z najstarszych gazet w Stanach Zjednoczonych, zdecydowała o wysłaniu pracowników redakcji na dwumiesięczny kurs korzystania z mediów społecznościowych w pracy dziennikarzy - ujawnił serwis Mashable.
Według serwisu w szkoleniu prowadzonym poza siedzibą redakcji mają wziąć udział wszyscy dziennikarze kalifornijskiej gazety. Będą się uczyć m.in. efektywnej komunikacji z użytkownikami serwisów społecznościowych i pomiaru społecznościowego zasięgu swoich tekstów.
Decyzję o szkoleniu podjęła Audrey Cooper - od maja ub.r. redaktor naczelna gazety. Jest pierwszą kobietą w tej roli w 149-letniej historii tytułu.
(LL, 09.01.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter