Największy grecki koncern medialny zainteresowany naszym rynkiem
(Fot. Archiwum)
Grecka grupa medialna Antenna zamierza zbadać polski rynek telewizyjny pod kątem ewentualnych inwestycji - podał wczoraj dziennik “The Financial Times”.
Gazeta cytuje wypowiedź Pete’a Smitha, nowego dyrektora zarządzającego Antenna Group, który jako rynki interesujące ze względu na ich wzrostowy charakter wymienia Polskę, Turcję, Rumunię i Węgry. Na początek planowane są "mniejsze inwestycje" rzędu 50 mln euro w kanały telewizyjne i firmy producenckie.
Smith objął stery greckiej grupy medialnej w poniedziałek. W przeszłości był m.in. prezesem NBC Universal International - spółki odpowiedzialnej za rozwój zagranicznych biznesów amerykańskiego koncernu medialnego.
Antenna Group jest obecnie największą firmą medialną w Grecji. Prowadzi też interesy w Serbii i Słowenii.
(LL, 08.01.2014)










