Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2013 roku liderem oglądalności był TVP 1, TVN wygrał w grupie komercyjnej

W 2013 roku największy udział w widowni telewizyjnej wśród wszystkich widzów miał TVP 1, a w grupie komercyjnej – TVN. Widzowie w minionym roku spędzili przed telewizorem o cztery minuty więcej niż w 2012 roku. Największa widownię osiągnął 29 grudnia ”Teleexpress”.

W ub.r. wszystkie cztery główne telewizje w obu grupach zanotowały gorsze wyniki niż w 2012 roku. Udział TVP 1, w porównaniu z 2012 rokiem, w grupie ogólnej spadł z 15,41 proc. do 13,16 proc., TVN – z 13,93 proc. do 12,53 proc., Polsatu – z 13,97 proc. do 12,26 proc., a TVP 2 – z 12,56 proc. do 10,31 proc.
http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVP+1|TVN|Polsat|TVP+2|TVN+Siedem|TVN+24|TV+Puls|TV+4|TVP+Info|Polsat+2|2:|Dane:+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,12&chs=550x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,18,0,18&chd=t:15.41,13.93,13.97,12.56,2.53,3.06,2.33,2.49,3.82,1.37|13.16,12.53,12.26,10.31,3.53,3.11,3.08,2.96,2.6,1.79&chdl=2012|2013&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,9,1|N,000000,1,0:10,9,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+og%C3%B3lnej+%28w+proc.%29&chts=000000,14.5
W grupie komercyjnej TVN prowadził z wynikiem 13,96 proc. (spadek z 14,75 proc. w 2012 roku). Za nim znalazł się Polsat – 13,51 proc. (spadek z 15,71 proc.). Oglądalność poniżej 10 proc. miały: TVP 1 – 9,51 proc. (spadek z 12,05 proc.) oraz TVP 2 – 8,91 proc. (spadek z 10,82 proc.)
http://chart.googleapis.com/chart?chxl=1:|TVN|Polsat|TVP+1|TVP+2|TVN+Siedem|TV+Puls|TV+4|TVN+24|Polsat+2|TVP+Seriale|2:|Dane:+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,12&chs=550x380&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,18,0,18&chd=t:14.75,15.71,12.05,10.82,2.82,2.51,2.74,2.29,1.49,0.76|13.96,13.51,9.51,8.91,3.56,3.36,2.92,2.35,1.82,1.34&chdl=2012|2013&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,9,1|N,000000,1,0:10,9,1&chtt=Udzia%C5%82y+w+widowni+telewizyjnej+w+grupie+16-49+%28w+proc.%29&chts=000000,14.5
W 2013 roku widzowie spędzili każdego dnia przed telewizorem średnio 4 godziny i 7 minut (w 2012 roku 4 godziny i 3 minuty). W minionym roku najwięcej osób zgromadziło wydanie ”Teleexpressu” TVP 1 z 29 grudnia, które obejrzało średnio 7,5 mln widzów. Spośród transmisji sportowych na czele znalazła się transmisja konkursu w skokach narciarskich w Oberstdorfie, odbywającego się w ramach Turnieju Czterech Skoczni – śledziło ją 7 mln widzów. Programem rozrywkowym, który przyciągnął najwięcej widzów, był teleturniej ”Jaka to melodia?” TVP 1, wyemitowany 1 stycznia 2013 roku (4,1 mln widzów), serialem – odcinek ”M jak miłość” (TVP 2) z 7 stycznia 2013 roku (7,3 mln widzów), a filmem – ”Avatar” (Polsat) z 4 marca 2013 roku (4 mln widzów).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 03.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.