Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 01, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Główny Inspektorat Sanitarny planuje kampanię za ponad 3 mln zł

Główny Inspektorat Sanitarny wybiera w przetargu agencję, która zajmie się ogólnopolską kampanią w ramach projektu „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”.

Do zadań agencji należeć będzie kreacja, przygotowanie, realizacja i koordynacja ogólnopolskich działań informacyjno-promocyjnych dla projektu GIS. Kampania ma być realizowana od momentu podpisania umowy do końca grudnia 2016 roku. Wstępnie jej budżet oszacowano na 3,3 mln zł netto.

(BG, 01.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.