Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 30, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja DSK i SPC House of Media wygrały przetarg MON

Ministerstwo Obrony Narodowej rozstrzygnęło przetarg związany z planowaną kampanią promującą Wojsko Polskie.

W części przetargu dotyczącej zakupu czasu reklamowego w kinach na potrzeby emisji spotów promocyjnych wygrała agencja reklamowa DSK, która pokonała dom mediowy Media On.
Z kolei w części związanej z zakupem reklamy internetowej promującej Wojsko Polskie w mediach społecznościowych wybrano ofertę domu mediowego SPC House of Media. SPC pokonał Mastermind i spółkę Dotthe.it.
Łączny budżet działań zaplanowanych przez MON to 300 tys. zł.

(BG, 30.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.