Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 29, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interaktywna reklama Motoroli w papierowym wydaniu “Wired” (wideo)

W kampanii telefonu Moto X firma Motorola wykorzystuje interaktywną reklamę prasową.

Dzięki wykorzystaniu technologii LED reklama umożliwia odbiorcom zmianę koloru obudowy prezentowanego smartfonu. Interaktywne ogłoszenie ukazało się w styczniowym numerze amerykańskiego magazynu “Wired”. Za kreację odpowiada agencja Digitas.

(LL, 29.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.