Jan Frajer namawia do podróży PKP Intercity
20.01.2006, 09:37
Zdjęcie przykrytego grubą warstwą śniegu auta z napisem Frajer – takimi reklamami PKP Intercity zachęca do korzystania ze swoich pociągów.
Celem pierwszej kampanii przewoźnika w tym roku jest zachęcenie do podróży pociągiem, która ma być alternatywą dla jazdy samochodem. Reklama ”Zimą zostaw swoje kluczyki w domu. Podpisz swoje auto i wracaj bezpiecznie” jest krótką historyjką o Janie Frajerze. Można ją zobaczyć w regionalnej prasie (m.in. ”Głos Wielkopolski”, ”Dziennik Zachodni”, ”Wieczór Wybrzeża”, ”Kurier Szczeciński”) i na portalach internetowych oraz usłyszeć w radiu (m.in. Radio Złote Przeboje na Fali 89,8 FM, Radio Eska w Poznaniu, Opolu, Wrocławiu i Katowicach, Radio Hit FM). Grupą docelową są osoby planujące podróż w czasie ferii zimowych. Kampania potrwa do 26 lutego. Kreację przygotowała agencja Althea Design. Media zaplanował i kupił dział marketingu PKP Intercity.(MŁ, 20.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










