Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Grudzień 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"M jak miłość" ciągle największym hitem

Dane z okresu 09.12.2013 - 15.12.2013
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,80%
2 TVN 12,01%
3 Polsat 11,79%
4 TVP2 10,54%
5 TVN7 3,35%
6 TVN24 3,14%
7 TV PULS 2,95%
8 TV4 2,68%
9 Polsat2 1,82%
10 TVP INFO 1,67%
11 Puls 2 1,32%
12 TTV - Twoja Telewizja 1,26%
13 TVP Seriale 1,17%
14 TVP Regionalna 1,14%
15 Polsat News 1,01%
16 ATM Rozrywka 0,93%
17 TVP Rozrywka 0,84%
18 Polo TV 0,80%
19 TV6 0,76%
20 AXN 0,72%
  Inne 25,30%

 















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2013-12-10 20:45:38 7 112 19,90%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2013-12-11 20:44:58 5 736 16,05%
3 PUCHAR ŚWIATA W SKOKACH NARCIARSKICH - TITISEE NEUSTADT TVP1 2013-12-15 13:46:19 5 260 14,71%
4 TELEEXPRESS TVP1 2013-12-15 17:00:06 4 959 13,87%
5 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2013-12-15 20:01:53 4 949 13,85%
6 STUDIO SPORT TVP1 2013-12-15 15:10:57 4 894 13,69%
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2013-12-12 20:29:46 4 745 13,27%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2013-12-09 20:07:08 4 596 12,86%
9 WIADOMOŚCI TVP1 2013-12-15 19:30:06 4 563 12,77%
10 FAKTY TVN 2013-12-15 19:00:05 4 196 11,74%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(19.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.