W styczniu 2014 roku spoty w TVN będą tańsze niż rok temu

Biuro reklamy TVN zaczęło sprzedaż czasu reklamowego na styczeń 2014 roku. Ceny są niższe w stosunku do stycznia br.
Średni spadek cen brutto (tzn. bez uwzględnienia rabatu) wynosi 25 proc. Najdroższą pozycją w cenniku TVN jest program informacyjny "Fakty". Za 30-sekundowy spot przy niedzielnym wydaniu tego serwisu trzeba zapłacić do 29,9 tys. zł (cena bez rabatu). To 18 proc. mniej niż w styczniu br.
Pierwszeństwo mają zamówienia na zakup spotów z cennika. Zlecenia na pakiety GRP będą przyjmowane dopiero od czwartku.
Jak już informowaliśmy w "Presserwisie", biuro reklamy Grupy TVN w ramach nowej polityki handlowej ujednolici w przyszłym roku udzielane rabaty - klienci deklarujący określony poziom wydatków na reklamę będą otrzymywać przypisany do tych kwot poziom rabatów (przy zakupie cennikowym) i kosztów dotarcia (CPP, stosowane przy zakupie pakietów GRP).
(RUT, 16.12.2013)
