Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w dziale obsługi klienta TequilaPolska

Tomasz Grzybowski, client service director, odchodzi z agencji TequilaPolska. Alena Gimzicka i Bartosz Kluczyński awansowali na stanowiska account director w tej agencji.

Stanowisko Grzybowskiego w agencji zostaje zlikwidowane. Trzy zespoły w ramach działu obsługi klienta, które nadzorował Grzybowski, będą podlegały Michałowi Lehmannowi, dyrektorowi generalnemu Tequili. Obecnie 13-osobowy dział obsługi klienta agencji tworzą trzy zespoły: jeden w warszawskim oddziale agencji, którym zarządza account director, i dwa w Poznaniu, którym szefują awansowani z senior account manager na account director – Alena Gimzicka i Bartosz Kluczyński. Do kluczowych klientów TequilaPolska należą: Kompania Piwowarska SA, PZU SA, Unilever Polska SA, Nivea Polska SA, The Lorenz – Bahlsen Snack World, Agora SA i Danone.

(MŁ, 20.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.